Another Birthday

Är man en Viklund får man äta tårta för jämnan. Inte konstigt att man *har lite former*!
Idag är det Örjan vi ska gratulera, som fyllde år i torsdags.
Ledordet för mig idag är Simplicity. Nya jeansen, vit basic-topp och röda läppar med Very Me Lip Stain. =)
Har skippat mascara i flera dagar på grund av en liten vagel och nu börjar jag tycka att det är lite coolt...
Less is more baby. ;)



Inte lätt att ta bild på sina egna ben...

Nu fick ni se rätt mycket av vårt nya sovrum... som fortfarande inte är klart! Vi har fortfarande inga garderobsdörrar uppe(dom ska målas) och tapeterna är bubbliga så det måste fixas, sen är det vissa andra viktiga saker kvar... Vad tycker ni om det ni fått se? =)


Kommentarer
Postat av: marie 'makeupartist

Tack så jätte mycket :) Och kul att du nämner det, för det är just min mening :) Smink-/skönhetsbloggar i all ära, men personligen fastnar jag för dom som samtidigt bloggar om sig själva och livet allmänt :)



Fin blogg btw!

2010-10-09 @ 20:30:14
URL: http://pixelmakeup.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Du var så snygg igår, supersnygga jeans :)



Haha, fattade inte vad du mena först med att "ha sett sovrummet", trodde det var i nåt tidigare inlägget ;) man ser ju bara lite brun golvyta och vit tapet ;) Jag vet ju hur det ser ut där redan och jag älskar det :)

2010-10-10 @ 09:38:15
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0