Oriflamebeställning!

Jag tänkte att vi ska försöka få ihop en beställning hos Oriflame igen. Vilka är på?? :D
De har mycket fina extraerbjudanden som vanligt och nu inför jul har de även satt ihop massor av fina produktpaket till kanonpriser. En julklapp med spa-produkter blir alltid uppskattat! Sånt man inte unnar sig själv, eller hur? ;)
Storfavoriten Tender Care (vårdande balsam för hela kroppen) kommer i år med doft av vanilj! Känner på mig att den är lika underbar som den med kola från förra året. :)
Finns såklart också flera paket för män och även barn så här finns julklappar till alla!

Ta en kik, tycker jag, och kontakta mig sen om du vill handla nåt. =)
(Gäller såklart er läsare som bor i närheten)

HÄR kan du bläddra igenom hela tidningen.

Några av mina favoriter bland alla julerbjudanden...
♥Ett paket med de lyxiga Swedish Spa-produkterna inspirerade av elementet eld. Har ju nämnt Wonder Oil tidigare, som jag älskar.
♥Bronzing Pearls(ord.pris 290 kr!) tillsammans med puderborste. (gäller vid köp för 300 kr)
♥Tender Care med Vanlijdoft.
♥Supersöta bakprylar för barn (finns även flera handväskor, halsdukar och annat för både kvinnor, män och barn
)








Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Jag skulle kunna ta rougekulor. En ny ask! och en foundation igen.. Känns som jag vill ha den gamla vanliga eller en helt ny? Vet faktiskt inte.. Kom med förslag om du vet nå bra ;)

2010-11-10 @ 20:46:28
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0