Oriflame via Facebook

Ber er ha överseende med min brist på engagemang i bloggvärlden den senaste veckan (och den kommande..)
Har fått jobba för fullt och pysslat med annat på helgerna!
På onsdag ska jag försöka sminka mig innan det blir mörkt, om jag hinner. Det kliar lite i fingrarna.

Jag har lagt en beställning hos Oriflame nu, hoppas på leverans på fredag.
Tänkte tala om att man nu kan beställa från Oriflame via Facebook! :D Jag som konsulent, har fixat en egen webbutik där så mina kunder kan klicka runt och sedan skicka en beställning till mig, precis som när man klickar hem grejer från vilken webbbutik som helst!
-Klicka HÄR så kommer du till min butik-

Tänkte också börja med en ny grej... Om man vill beställa nåt av mig och inte orkar/inte har tid att vänta på att jag samlar ihop folk kan jag lägga en beställning enbart för din skull. Dock får du då betala hela frakten på 59 kr själv, som jag annars brukar ta endast 10 kr för. Men det kan det säkert vara värt för många om det är bråttom! :) Detta gäller såklart även om man lägger en vanlig beställning. ;)



Bild lånad från Oriflame Beuty Store på Facebook


Kommentarer
Postat av: torun

sv: jag hoppas det blir bra iaf :)



okej låter bra de (Y) :)

2010-11-22 @ 19:55:18
URL: http://torunzetterbergandersson.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Sv: Ja, idag hade jag ork och lust, så det var lika bra att sätta igång med den stora städningen! :) Går ju sådär med en liten kille som gärna vill hjälpa till på sitt sätt och vara där han inte får osv osv, men man får hitta sina knep helt enkelt! :)



Ja, kanske det :) Vore jättesnällt... Vi kan ju höras mer närmare helgen!!

2010-11-22 @ 20:39:17
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0