Nail Polish Nude

Testade nagellacket Nude som jag köpte från e.l.f. men blev ganska besviken...
Det är väldigt blaskigt och jag vet inte hur många lager jag lade innan jag insåg att det aldrig skulle bli helt täckande. Dagen efter tog jag en dusch och efter det hade det redan börjat släppa i kanterna så ett bra topplack är ett måste om jag ska använda det mer.
Jag vet inte varför, men jag förväntade mig ett riktigt cremigt lack som skulle vara helt täckande efter ett par lager... Bilden fick mig att tro det... Dumt!

Det får dock ett plus för kort torkningstid (säkert tack vare de tunna, blaskiga lagren...) och jag gillar färgen skarpt, känns så fräscht att naglarna inte tar någon större uppmärksamhet utan är bara... nude, helt enkelt. Om inte annat kan det bli fint som bas till fransk manikyr.

Någon annan som provat nagellack från e.l.f.? Och fått ett bättre intryck kanske? Berätta gärna i så fall så får vi se om man vågar prova nån mer färg. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0