Kvällsgrubbel

Maria Montazami är för härlig. Ungarna får en lunch med sig på 1990 kalorier men ibland tycker de att det är kul att köpa egen lunch och blir det ju 'junkfood'... x)

Sitter och gruvar mig lite för morgondagens körlektion nu. Har inte suttit bakom ratten på två veckor eftersom jag var sjuk förra gången så det känns sådär... Särskilt nu när det har kommit snö! =S Ska köra mitt inne stan också och även om det inte var så illa som jag hade tänkt mig så är det ju inte kul direkt.

Har också väldiga bekymmer med klädseln. Vill inte ha stora kängor när jag ska hålla på med så mkt fotarbete, klumpigt liksom, så då är frågan om jag ska ta med mig och byta. Det är mycket som blir jobbigt under vintern. Nu måste jag ju tänka ännu mer på att hålla mig varm med för att undvika urinvägsinfektion...

Nej lite till Hollywoodfruar nu, sen en snabb dusch innan sängen.
Kom ihåg att det är bra att undvika att duscha och tvätta ansiktet på morgonen nu när det är kallt ute!


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Hoppas det gick bra att köra!? VILL med så gärna börja köra nu :( Måste fixa körkortstillstånd först, handledarutb. med Örjan m.m.



Ja det var roligt med Loppis :D Men det kommer nog fler tillfällen!? Känns som jag vill på Auktion varje månad om det erbjuds ;) Det är så skoj.. Fast man kan ju variera med lite loppis oxå :D



I Jättendal är det ju ofta Auktion tycker ja.. Då man kan se annonsen flera ggr på ST.

2010-11-18 @ 19:19:07
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0