Isadora Holiday 2010: Glitzy

Jag brukar oftast låta bli att blogga om nya kollektioner, mest kanske för att alla redan skrivit om dem långt innan jag lagt märke till dem så det blir kaka på kaka. Men den här gången kan jag inte låta bli!

Var och pillade lite på ögonskuggspaletten från Isadoras vintekollektion och jag dog väl nästan på stört, vad fina skuggorna var! =D
Speciellt den gammelrosa skuggan gjorde mig helt salig när den kom på huden. Resten av shoppingutren var jag nära att krocka flera gånger för att jag bara tittade på de glittrande färgerna på min hand... ;)
Var nära att jag köpte den också då jag hade presenkort på Lindex, men jag höll mig duktig med tanke på att det är en ny kofta jag behöver mest! Men den får mer än gärna bli min en dag. Lacken såg också trevliga ut... :)


Lånade bilden härifrån


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Ang 'Pebble' så kan jag kan swatcha den i ett eget inlägg framöver :) Men håller med, den ser ganska vanlig ut på bilden men är lite mer grå-brunaktig. Använde den idag med glömde fota tyvärr... och tyvärr är den heller inte så välpigmenterad som jag skulle önska.

2010-11-08 @ 17:11:36
URL: http://stylefile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0