Dagens Makeup

Idag har jag kombinerat två färger som jag aldrig ens funderat på tidigare. Plommon och persika. (Det lät fint ihop ;)) Gillade dem väldigt mycket tillsammans, synd att jag inte gjort detta tidigare i höst!
Den plommonlila skuggan är Barry M Dazzle Dust, Winter Berry. Jag har den bara som prov i påse men har använt den ganska flitigt och jag har fortfarande mycket kvar! En riktig favorit hos mig, den skimrar så fint!
Förutom den har jag använt:
en korall skugga från 120-paletten
min vita creme-favvo, Oriflames Mousse Delight, Soft Cloud
svart gelliner från Coastal Scents
Wonderlash Waterproof Mascara från Oriflame.

Ni får se lite på avstånd idag. Tror jag får plocka fram ögonbrynstrimmern för den där pincetten dyker då aldrig upp. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0