Dagens Makeup

Idag tar jag en nostalgitripp tillbaks till mellanstadiet och lyssnar på Atomic Kitten! =P
Kommer du ihåg den här Beccy?
"Oh baby let your backbone slip
let it slide right down put it on your hip"
(Get Real från första albumet från 1999)
Eller;
"You just turn me on, on and on and on" Och det sjöng man som tioåring... x)

Men vilka härliga tider det var då man gick genom skolans korridor och sjöng.. vad kul vi hade! =D

Fejan min har dock tagit en tripp mycket längre bak i tiden... Var så längesen jag gjorde en sån här sminkning!
Har använt en ljusblå och en vit skugga från min 120-palett och en mörkgrå skugga från Tikei som heter Dusk.

Använde de nya penslarna och jag gillar dom. Visst märks det att de inte kommer hålla hela livet(lossnade ett par strån på den ena redan nu) men för 18 kr kan de göra mig ruskigt bra sällskap tills jag får råd att köpa några lite mer proffsiga. :) Det blev en helt annan sminkupplevelse med nya penslar eftersom de gamla var så sorgligt slitna!



 


" You say that love is an open door
I see you walking out but I hear you taking more
And now you want to kick it cause you dropped it on the floor"
Jag har skitkul. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0