Äntligen!

Vi kan se fram emot mycket aktivitet på bloggen idag. Igår kom nämligen min första beställning från e.l.f.! =D
Det var gratis frakt så jag passade på att bara ta några saker jag var nyfiken på för att testa hur bra dessa grejer är. Kommer lägga en större order längre fram då jag har spenderarbyxorna på! =P
Den här gången blev det:

Luscious Liquid Lipstick i färgen Bark
Nail Polish i färgen Nude
Eyeshadow Brush
Defining Eyeshadow Brush

Samtliga kostade 18.30 kr styck!
Ska bli så spännande att prova allt! =)


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja det är väl ungefär varandras motsatser, men jag gillar båda :) Jag väljer iallafall den murriga mysiga av dom två, om jag ska välja.

2010-11-06 @ 11:02:49
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0