SATC 2!

Så här såg jag ut på premiären av SATC 2 igår kväll! Eyeliner, knallrosa läppar(produkt utgått) och lite lätt bronzing med Giordani Gold Bronzing Pearls(natural Bronze). Enkel svart klänning till det och stora lockar, kommer sakna det sen när jag klipper av mig håret. :') Ser ju gaalet schleten och skelögd ut på bilden, jag som var så taggad. =P
Filmen var för övrigt grymt bra, fick liite träsmak i rumpan men annars gick de 2 1/2 timmarna i biosalongen väldigt fort! Tack till mina underbara tjejer för en kväll så tjejig den bara kan bli. =)


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

OPhh så vackert hår och grymt fint var nagellacket ditt ochsminkningen längre upp i inlägget :D Sexigt ;)

2010-05-31 @ 15:23:22
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0