Pink Lips

Jag kom på att det var längesen jag provade ett nytt läppstift, det skulle ju jag ha som regel att alltid göra de dagar jag inte gör någon ögonsminkning. Jag är bra sugen på att göra nåt coolt på ögonen idag men jag vill inte reta tårkanalerna ännu mer nu när jag känner av pollen. Det sa jag nog tidigare. =)

Här är i alla fall en rosa, skimrande nyans som heter Vibrant Rose från serien Colourfull (Oriflame). Läppstiften i den serien har plumpande egenskaper och som med alla plumpingprodukter kyls och kittlas det lite när man är ovan men personligen tycker jag det är lite kul och inte alls obehagligt. Ibland blir man nästan beroende av den kittlande känslan och börjar tycka det är lite skönt.^^

Colourfull, Vibrant rose 140.- (just nu 89.-!)


Denna bild stämmer bäst överens med den verkliga färgen. Ganska knallig färg fast ändå inte för upseendeväckande och med ett fint skimmer.
Har förstärkt lite för att få fram färgen bättre.

Försökte få en bra bild i solljus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0