Inspirerad av SATC 2

Blev inspirerad av en sminkning "Carrie" bar när hon skulle träffa, ehem ja, jag kanske inte ska avslöja allt för de som inte hunnit se den än. ;) Den var i alla fall väldigt arabinspirerad i bronziga toner blandat med sotade matta partier och med mycket kajal. Hittar tyvärr ingen bild på orginalet men så här blev min version. =)
Jag har mestadels använt skuggor från 120 paletten, sen är det en bronzeskugga från en jättegammal Isadorapallet. Kajalpennan från Oriflame kan jag varmt rekommendera. Innehåller silikon som gör den mjuk och följsam, lätt att sudda, dessutom är den riktigt kolsvart precis som de ska vara.
Ber om ursäkt för min snygga inflammerade hårsäck.


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Riktigt snyggt! :D Vill med se Sex And The City 2!! :D

2010-05-29 @ 09:17:07
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0