Ha tålamod

Fy så himla tråkig jag är nu för tiden!
Den senaste veckan har jag knappt haft tid att sminka mig ens, det har bara blivit en snabb och tråkig bas och sedan iväg. Idag har jag varit så upptagen att jag inte ens hunnit tvätta ansiktet än. Eller raka benen innan kvällens blottande, jikes det måste ju verkligen göras..!

Jag jobbade ju igår och det gick finfint. Som alltid oroar jag mig i onödan och när de nu ringt efter mig en gång är jag ganska säker på att det snart blir fler. Man kanske har klättrat lite på vikarielistan så att säga, höhö.
Idag satte jag igång med gardin- och inredningsbyte direkt eftrer frukost och har nyss blivit klar. De kinkiga bågarna ska hänga rätt omlott och det är svårt att få det att se bra ut. Sedan ska man placera ut prylar i rummets alla vrår för att sedan flytta om lite och sedan lite till. Man blir aldrig nöjd. ;) Men nu är det klart! Vårigt och fint!

Imorgon kommer min kära Beccy hit på lite fika men hon har säkert überbråttom som vanligt så
imorgon, kära vänner kommer det att bli en sminkning! Redan liksom...

Jag hoppas att bloggen inte blivit föör personlig för er! =)

  
Delar av det numera ljusa, turkosa rummet. =)

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Jätteroligt om du får mera jobb där framöver :D

Glad för din skull.. Vad tycker du jag ska göra med mitt hår?

2010-03-24 @ 17:55:32
URL: http://viklundmalin.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Hehe, vad gullig du är. Du måste ju självklart inte men om du hellre vill det så är det väl okej för mig, antar jag? ^^

2010-03-24 @ 18:19:18
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja, jag minns hur glad jag blev då de kom till vår lilla stad på teatern och skulle prata sopor (eh, tror jag att det var). HAha minns hur lurad jag blev då de sa att de inte kunde komma från början för att de missat nån buss eller något, jag var nog den enda som var dum och gick på det. hahha

2010-03-24 @ 18:20:33
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Sara ~ Candis

Jag måste fråga dig :( du vet den Rose Mist som jag letar efter på Oriflame. Den finns ju inte att köpa, men varför finns den kvar på deras shop på internet??? :(( VILL HAA!

2010-03-24 @ 20:51:45
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0