Trevligt Sällskap

Idag och även igår har smink och övrigt inte legat högt på min priolista... Lillasyster har sovit här igen. ♥
Idag kom även vår "lillkusin" från Ljusne upp så mamma och hon kom hit och hämtade Lovisa. Mycket angenämt. =) Stor hade jäntan blitt också! Jag bjöd på kladdkaka och kaffe/saft och vi satt och pratade en lång stund innan de lyckades smita iväg. Nåja, vi ses igen imorgon...

Jag bara måste dela med mig av något lustigt. När jag sminkar mig säger P alltid "Meen, du behööver inte sminka dig. Det går så bra ändå." Igår sminkade jag mig för första gången sen i måndags och vad tror ni kommentaren blev? Att det var onödigt och att jag klarar mig ändå? Neej... det blev: "Vad fräsch du är!"
Så nu har min älskling insett att lite puder och mascara ibland ÄR nödvändigt!


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Haha, min sambo märker alltid då jag har smink, särskilt mascara ^^ Mina franstoppar är så ljusa så de syns inte hur långa de är utan mascara :) Kul me komplimanger.

2010-03-12 @ 00:25:38
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: "lillkusin"

Aw , det var så roligt att få komma , och få träffa er:)

Fredags kvällen var ju grymt tolig och saknar er så sjukt mycket. måste börja komma oftare.

puss<3

2010-03-17 @ 09:07:10
URL: http://emmaelisabethfjellner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0