Shopping!

Ja ni hörde rätt, jag handlade faktiskt lite igår! Har inte heller fullt så dåligt samvete som jag hade trott... =) Kan bero på att Beccy handlade fem gånger så mycket som jag.. Eller att jag kände mig värd det rent av! =P

Jag tänkte ju unna mig ett plagg men jag hade så sjukt svårt att välja mellan dessa! De var också väldigt billiga så jag kunde lika gärna ta båda! =D Tycker det är kul med vanliga plagg med små detaljer som gör dem speciella. Jag tänkte att OM jag ska köpa nåt får det bli något somrigt, färgglatt och det löftet höll jag. ;) Klickbara bilder...
   

Det blev även singelfransar som jag tänkt köpa länge. Jag har ju rätt långa fransar naturligt men ibland vill man ha lite längd bara längst ut så vi får se om jag får till det... Ska bli kul att prova!


Dependlack är ju nästan obligatoriskt. ;) Det här lacket kommer nog bli fint på tånaglarna i sommar tror jag! Sitter och provar det precis nu. =)


Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vilka fina tröjor :D

2010-03-27 @ 12:42:13
URL: http://juliiaslife.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja precis, så var jag igår då vi åkte buss. Det var en tjock dimma och jag såg en scen framför mig hur bussen körde av vägen eller att vägen lutade ås mycket så att bussen tippade på den sida jag sitter åt och spräcker upp mitt huvud. Fy...

2010-03-27 @ 13:20:06
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Ja man lär nog nästan se den själv hehe iaf om man inte vill gråta inför folk.



Ojj gjorde du :D verkar vara endel som känner igen den lite faktiskt. Hade aldrig hört låten innan, men den är grym :D

2010-03-27 @ 14:22:38
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0