Jag Idag

Idag har jag letat fram min härliga sjal som jag köpte förra våren. Allt för att trotsa det hemska vädret!
Makeupen är än så länge bara en fräsch, lystrig bas med hjälp av skimrande mineral veil från Tikei och bronzing pearls från Oriflame. Har kört på min favorit från förra året med lite vitt skimmer i inre ögonvrån. Inget märkvärdigt men det ger en enorm effekt! =) Dock syns varken lystern eller skimret i ögonrvån på bilden, haha.
Frisyr á la sovfläta. ;)

Vi får se om jag fixar nån rolig ögonmakeup senare idag. Kan hända att jag blir uttråkad... =)


Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Om det går får du mer än gärna göra det :) du kan ju maila dina kontouppgifter så sätter jag in pengar åt dig för den och porto :))

2010-03-25 @ 11:55:40
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0