Helgen

Jag har halkat av bloggtåget tror jag. Har knappt någon lust att blogga ens och sen vill jag inte tvinga mig att pyssla med sminekt när jag inte har lust, för tänk om intresset svalnar! =O Det vill vi inte.

Lägger upp lite pics från helgen då vi har anglat och grillat här nere på sjön och sedan varit på min systerdotters kalas. =) Helgen bara flög förbi!

  

   
 

Här ovan ser ni bilder på de årliga kalaskakorna(supergoda!), och kakfatet är också underbart vackert. Sen har vi syrrans nyfyndade möbler som jag funderar på att kidnappa nån dag. Soffan är underbar!
Sen är det tårta och lilla jag. x) Gjorde bara en naturlig sminkning med skimmer och eyeliner på ögonen och mitt underbara Antique Silk på läpparna.(nakna läppar på bilden dock) Helgens största ansträngning, haha!

Igår kväll blev det jobb mellan 15.30 och 24.00 så idag är jag alldeles mör och goo. ;) Tufft för en som inte är van.
Är det bra eller dåligt att jag fyller ut bloggen med lite personligt då jag inte har nåt ytligt att dela med mig av? =) Vill ni se mer av mig?
Kan ju bli långt mellan uppdateringarna ibland.


Kommentarer
Postat av: Elise

Hej! Jag har pysslat massor med bloggen för att klura ut hur man kan lägga ut youtube-klipp på bloggen. Sen kom jag på att du använde blogspot förr. Vet du hur man gör?

Sen kan jag passa på att svara på frågan, och jag tycker att det är bra att du lägger ut lite ''personligt'' =)

2010-03-16 @ 16:00:52
URL: http://svensssonelise.blogspot.com
Postat av: Madde

Sv: Ja riksen finns men jag älskar det och har typ redan mitt hem så:D Inte uppskattat hos sambon hahah!!



Du glöm inte tävlingen:D

2010-03-16 @ 16:24:14
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Postat av: Elise

sv: Okej, tack för tipset! Jag ska prova, så får vi se hur det går =)

2010-03-16 @ 21:57:38
URL: http://svensssonelise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0