Happy Colours

Nyss hemkommen från en riktigt bra körlektion. Jag trodde det skulle gå jättedåligt idag och har gruvat sönder mig hela helgen och till råga på allt skulle en praktikant åka med i bilen så det kändes dödsdömt innan starten men av nån anledning gick det galant! Därför firar jag med en färgglad liten sminkning gjord med 120 paletten såklart. Det är såna här sminkningar man ska leka med dagar då man känner sig deppig och tråkig. ;)

 




Dagens belöning för min fina insats blev en tidning.
Var längesen jag ägnade mig åt sån riktig tjejläsning. =)
Bröllopsyra här med, tänka sig då!^^


Kommentarer
Postat av: LM

Ja, verkar inte gå att hitta en endaste tidning utan bröllopsmojs i. Lite jobbigt när man inte är så jätteintresserad av det.

2010-06-16 @ 13:22:48
URL: http://feellivelove.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud vilken otroligt snygg sminkning!!

2010-06-19 @ 21:56:10
URL: http://lisacatlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0