Graduation Day

Idag var det många som slutade skolan och jag var och kikade på systerdotter som gick ut sexan. Minns själv att man minsann tyckte att den dagen var speciell och att det inte bara var studenterna som skulle firas så hon fick en stor röd ros kring halsen och efteråt blev det lite minikalas där hemma. Vi slapp regn nästan hela vägen genom ceremonin så vi hade tur! Lyllo de som tog studentetn/slutade skolan igår säger jag bara, då som det var så strålande väder. =)

Jag kände för färg idag men hade lite bråttom så jag strök på en lite lätt persikofärgad sminkning med skuggor från 120 paletten. Diskret och enkel men roligare än inget alls. =)

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

- Var har du köpt den där 120 paletten?

2011-02-14 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0