Entering Midsummer

Den här veckan har vi ägnat några dagar åt målning igen och nu är huset nästan klart, bara lite fönsterkarmar och knutar och så kvar. =)
Tänk att imorgon är det midsommar och det känns fortfarande inte som sommaren har börjat... Igår var väl första gången jag upplevde riktig hetta då jag brände ena axeln rejält redan kl 10 på morgonen. Hoppas den här sommaren blir fin, morgondagen såg i alla fall lovande ut så jag tror det blir en mysig midsommar.

Nu måste jag kolla vad jag ska sätta på kroppen imorgon, har flera alternativ men inget som riktigt lockar...

Förra året hade jag en klänning med en massa rosa blommor och fjärilar så jag försökte balansera upp det söta med sotade ögon. Jag tycker aldrig att jag passar särskilt bra i det, det ser så väldigt svart ut på mig som är så ljus...
I år blir det nog snarare en väldigt enkel och sparsam makeup och kanske lite mer färg i klädseln istället...

¤ Ha en trevlig midsommar! ¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0