Dermosil BUS-lotion


Nu är det på tiden att jag talar om vad jag tyckte om den där BUS-lotionen jag köpte för bra längesen!
Mitt allra första intryck var att den luktade gurkmacka. Ja ni hörde rätt! Den luktar typ som en tekaka med ost och massor av gurka på. Ganska härlig doft om man är hungrig, men kanske inte nåt man vill ha på kroppen...

Precis som det står på förpackningen ger den en lätt solfräsch ton, detta är alltså bäst lämpat för oss blekfisar som bara vill se lite mer normala ut, den ger ingen tokbränna direkt. Mar får också hålla på några dagar innan det syns över huvudtaget. Däremot ser resultatet väldigt naturligt ut och den har en formula som enkelt ger ett jämnt resultat. Jag är väldigt nöjd över att jag hittat en bra ansiktscreme som ger färg också, utan att vara helt orange i sig. (båda dessa är faktiskt helt vita)

Hade det inte varit för gurkmacka-lukten hade den fått högre betyg och nej, jag kommer inte köpa denna igen. Än så länge är det Dove som duger bäst, även fast den är segare på att absorberas.

Pris: ca 60 kr för bodylotionen och ca 75 kr för ansiktscremen.
Betyg: ♥ ♥ /5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0