Sommaren tar över

Jag har inte alls lust att blogga nu, kan gå flera dagar utan att man ens startar datorn. Men jag kan tänka mig att jag inte är ensam om att välja bort datorn nu så det är nog ingen som känner sig försummad!

Jag har haft en fin midsommar med ringdans och hela köret, dagar fyllda med fikande och mys och allt det som hör sommaren till. Fyndade lite på Strömsloppisen i helgen som jag tänkte visa senare. Inget skönhetsrelaterat men nu under sommaren är det omöjligt att bara hålla sig till sånt. Då blir det tomt här! =P

Min älskade Amy har äntligen fått ihop det så hon kan komma upp så på söndag hämtar vi henne på tåget och hon blir kvar en och en halv vecka. Det kommer bli underbart och vi ska passa på att umgås ordentligt och sitta och prata i flera timmar. Sånt man inte hann med förra gången under alla aktiviteter. =)

Nu känner jag att jag har lite döda hudceller att skrubba bort i ansiktet, där hade vi något försummat minsann! Man glömmer helt bort att ta hand om sig under sommaren, speciellt då man går osminkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0