Resumé av 2009

Hade tänkt gå mot strömmen och INTE göra en lista över det gångna året som varenda bloggare gör, men rackarns också, jag har ju ändå inget annat att göra. ;)

~Januari~
En ganska händelselös månad, hade en av mina sämre perioder och befann mig ofta på botten.
Vi började träna på gymmet i Bergsjö.
Började med dagens fråga i gamla bloggen.
Pappa skulle ha fyllt 70. Patrik blev 22.
Var upprörd över debatten mellan Blondinbella, Gynning och Zytomierska om ni minns den?
Ramlade i trappen
Klippte Emma.

~Februari~
Trånade efter Cake eyeliner och letade febrilt utan framgång.
Började fundera på att bli hudterapeut<3
Började använda produkter från Vichy
Kämpade på med skolan. Gick hos min kurator varje vecka.
Underbar valentinedag.
Klippte Lovisa, Malin och Maggan.
Känner ett starkt behov av att träffa min soulmate för första gången.

~Mars~
Mars bara rullade på, jag pluggade och gick hemma. Blev beroende av GratisMakeup. x)
Amy fyllde 21 och jag skickade blomma med bud. <3
Klippte P för första gången. 
Upptäckte B & J
Johan hade 30-årsmiddag på Radjos

~April~
Klippte Erik.
Planerade möte med soulmate. <3
P köpte BMW:n.
Firade sista April hos Emma och Joel.

~Maj~
Benhinneinflammation - aj!
Vattenfiltret installerades och jag kunde äntligen duscha i mitt eget hem utan att bli grön i håret!
P var borta med jobbet och jag var en ensam liten stackare. Romantiskt återmöte.
Vi(patrik) grävde upp hela gräsmattan och gjorde om den.
Började med Bloglovin.
Hade nackspärr en hel dag.

~Juni~
Invigning av utbyggnaden på jobbet. Drag Racing en helg i Piteå.
En av lönnarna vid infarten brakade.
Hittade en bikini med bra passform(hallelujah!)
Sandra tog studenten!
Möte med soulmate fick ett datum!!!
Firade midsommar
Sara + soulmate=sant och vi hämtade upp Amy och Stefan på Midlanda. En av de mer nervösa stunderna i mitt liv. Hade en underbar men alldeles för kort helg!

~Juli~
En del bad i pool och hav ute på Jättholmarna. Åkte madrass för första gången och flög av i rätt hög fart. =P
Jobbade kväll i några veckor.
Picknick i Parken, Jordgubbsloppet, drag racing och annat som hör sommaren till.
Juli avslutades med att vi åkte till Gotland i några dagar och under tiden föds Viggo!

~Augusti~
Det blev vår tur att besöka Amy och vi hade en vecka full av mys och skoj. (läs i gamla bloggen)
Jag startar min hälsoblogg.
Praktiken på Hudcirkeln börjar och jag känner att livet går åt rätt håll, spikrakt uppåt!

~September~
Praktiken fortsätter
Upplever min värsta urinvägsinfektion hittills som håller i sig närmare en vecka.
Jag upptäcker Tikei Mineral Makeup!
Går på infomöte på Sundsvalls Praktiska Gymnasium i hopp om att bli hudterapeut. 
Vi firar 4 år av kärlek.
Jag fyller 20 bast!

~Oktober~
Sara goes "mörkblond gyllene koppar" och sedan ännu mörkare!
Praktiken slutar.
Beccy joinar matte B och thailunch på fredagar blir lite av en rutin... Matten blir desto mer lidande.
Jag får beskedet att jag inte fick min plats på utbildningen. Hatar Nordanstig.

~November~
Kämpar på med skola och träning.
Första snön!
Vi målar om sovrummet.
Kronblom i slagsmål.
Jag bestämmer mig för att starta en ny blogg med smink och skönhet som tema! =)

~December~
Blir äntligen klar med allt på komvux och duken är tom.
Firar advent, jul och nyår och hela månaden går som en dans.
Alla möjliga stunder är viktiga och högtidliga. Jag njuter till fullo.
Planerar äldsta systers bröllop!


Kommentarer
Postat av: Amy

Hihi. Det var en bra lista det! Det känns skönt att göra en sådan lista, speciellt över det som varit bra. Något att minnas och vara glad över.

2010-01-05 @ 15:22:24
URL: http://bayarrn.blogg.se/
Postat av: Therese

Måste få fråga vart du jobbar? :)

2010-01-06 @ 11:25:28
URL: http://ebbatherese.blogspot.com
Postat av: Malin Viklund

Vilket bra år det låter som! :)

Tänk vad tiden går fort. 4 år med Patrik! <3

Hoppas ni håller ihop många år till :)

2010-01-07 @ 10:37:03
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0