I had a Dream...

Jag måste bara berätta om en dröm jag hade natten till igår.
Hade tänkt berätta detta för dig igår, Emma men jag glömde... Ni som inte är intresserade kan ju bara scrolla vidare. =)

Emma och Joel hade fått ett till barn, en liten flicka. Viggo var naturligtvis lite äldre än nu, fast inte så mycket.
Joel hade ett psycho ex som trodde att barnen var hennes så vi måste hela tiden hålla koll på dem ifall hon fick för sig nåt.
Jag var barnvakt till ett av barnen och gick på stan. Sen känner jag hur nån går efter mig, då är det hon! Jag försöker skynda mig ifrån henne och gå kringelkrokar men lyckas inte bli av med henne. Sen, av nån anledning, är det mina skor jag håller i famnen, men jag beter mig fortfarande som om det är barnet. Man lyckas ju alltid vrida till drömmarna. =P

Jag får panik och springer ut ur guldsmeden och ropar på hjälp.
En gubbe borta vid Guldfynd blåser i en visselpipa och det kommer två poliser springandes plus nån tant(soc?). Jag försöker desperat förklara situationen men lyckas röra till det en del. (min systers pojkväns ex som tror att deras barn är hennes, eller nåt sånt) Till slut utbrister jag att det finns papper som bevis och då tar de psychot.

När jag kommer hem och sitter och byter blöja på flickan(som för övrigt bara flinar om man säger "Hej Ove" till henne) sitter psychot inburad alldeles bredvid och börjar picka på flickan. Jag ger henne en mördarblick och flyttar längre bort...
Sen vaknar jag.

Det var en ganska konstig känsla man hade i kroppen efteråt!
Tänk så mycket konstigt man grubblar över i det omedvetna...


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Jag drömde med en natt att någon försökte ta Viggo ifrån Emma. Vi gömde oss i mammas hus och en liten utländsk kille ville ta honom i från oss...



Kanske för att vi tycker om honom så mycket?

2010-01-15 @ 11:26:38
URL: http://viklundmalin.blogg.se/
Postat av: Amy

Usch. Konstigt.

Oftast släpper ju inte känslan på ett tag så man går ju och undrar vad som är sant och inte.

2010-01-15 @ 14:32:10
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0