Favvo-glosset!

Oriflame Beauty Maxi Lipgloss
Oriflame Beauty Maxi Lipgloss

oriflame.se:80

Inte helt oväntat kommer det från Oriflame. ;) Det är ett "plumpande" glans som ska få läpparna att bli något större. Det sticks lite behagligt och man blir nästan beroende men det är inte därför jag gillar det så mycket!
Det beror nog främst på hur det ser ut på läpparna. Det har ett skimmer som är väldigt behagligt så det passar både till vardag och till fest och till alla olika sminkningar.
Jag pudrar på lite mineralfoundation innan bara för att få den lite bleka känslan. Dock har jag glosset i nyansen "Pearly Nude" som är transperent, till skillnad från det på bilden som är lite rosa.
Det luktar jordgubb (har jag fått höra ;)) och det är en smak/doft som jag aldrig tröttnar på. För det kan man ju göra med vissa överdrivet sliskiga gloss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0