Eldig Makeup!

Haha! Började inlägget med att skriva vilken otur jag har då batteriet i kameran la av och som i en dröm fungerar plötsligt kortläsaren så nu kan jag lägga in bilderna ändå! =) Ibland flyter det på bra.

Jag var lite uttråkad igår kväll så jag lekte lite med paletten!
Första gången jag provar några av de starkare färgerna. =)
Gjorde det hela lite snabbt bara så det blev slarvigt men ändå, kul att visa.

 

Har använt gul, orange och röd, matta färger.


Dock känner jag att en cake-eyeliner eller en gele-eyeliner ligger högst på önskelistan nu!
Det skulle göra mitt liv så mycket enklare.^^
Flytande eyeliner är verkligen inget för mig!


Kommentarer
Postat av: Amy

Häftigt! Vart har du fått paletten ifrån? Om den inte kostar för mycket så kanske man skulle skaffat sig en sådan. Idag hade jag faktiskt turkos ögonskugga. Ovant, men stonkis verkade tycka om det.

2010-01-06 @ 19:59:03
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0