Dagens Makeup

Jag är bra på att uppfylla önskemål. =)
Malin önskade något turkost idag och det får hon också! Inte mer än två timmar efter hon bad om det. =P
Jag har gjort den vanligaste varianten med ljust ögonlock och mörkare globlinje. Ingen idé att göra det svårare än det behöver vara, känner jag idag. =P

Det blev dåliga bilder idag men ni kan klicka på dem om ni vill se lite bättre.
Jag har också kommit på att det såklart måste vara snöns fel att det blir så dåliga dagsljusbilder, haha. Det blir bra om man ställer sig en bit ifrån fönstret. Det är för vitt ute helt enkelt!



  

Jag har använt tre skuggor från min palett och sen tog jag en vit mineralskugga från Tikei. Jag tycker det är lite dåligt pigment i de vita på paletten. Tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0