23 år!!!

Ja, alltså inte jag då, utan min älsklings-älskling Patrik! Han fyller 23 år idag. =D
Jag kunde inte sova inatt så 00.10 väckte jag honom med en puss och sa grattis. Mhm, svarade han men han har inget minne av det alls, hihi. Kändes viktigt på något sätt att jag blev först. =P

Gjorde ordning mysig frukost tills han kom hem en sväng från jobbet, grönsaker, skinka och ägg på ett fat, hemgjort tunnbröd, mannagrynsgröt och juice i finglas också tända ljus. Lite speciellt ska det vara!
Sen fick han sin present, ett par träningsbyxor från Etirel. Skittråkig present om ni frågar mig men han önskade sig träningskläder... Och jag hade inte råd med mer.
Nån mer än jag som aldrig känner att presenten duger?? Man vill ju att det ska vara nåt extra, made of love liksom, och att det ska vara nåt han minns för alltid. Det ska stå ut från mängden.
Sen är det väl det att han sällan önskar sig nåt jättemycket, till skillnad från mig som alltid får saker jag blir totalt överlycklig över.

Det är typ:
När jag fyller år: Åh, taaack älskling! Guuu va fiint, tack, tack, tack! *världens blötaste puss* *flinar i flera dagar*
När han fyller år: Tack så mycket. Den var fin. *liten puss*

Nästa år ska han få en sportbil! =P


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Haha, flummo. Men kul att du är med och tävlar! Lycka till :)

2010-01-20 @ 12:55:25
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Millah

ja då ber jag så hemskt mycket om ursäkt. trodde int det publicerades förra gången eftersom min dator strulade då :) ber om ursäkt ska int upprepas :) kramar

2010-01-20 @ 13:18:30
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Amy

Du får hälsa honom grattis i efterskott från mig!

=)

2010-01-21 @ 18:50:28
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0