Nytt Serum...

Swedish Spa Sea Algae Beauty Treatment Serum

oriflame.se:80

Skulle verkligen behöva ett nytt serum. Detta från Oriflame innehåller havsalger och ger supermycket fukt. Ett serum ska appliceras före dag- eller nattcremen. Det är som en fuktbomb och när man en gång börjat använda serum vill man inte vara utan. Det blir en sån skillnad på huden!

Dock har jag nog inte råd att köpa det just nu... Rengöring, ansiktsvatten och creme måste ju såklart gå före! Men jag kan rekommendera det starkt till dig som har 119 kr över. (Den är på extrapris just nu!)






Swedish Spa Sea Algae Beauty Treatment Serum


Kommentarer
Postat av: Amy

Går inte att kommentera i det andra inlägget så gör det här..

Det var en fin sminkning idag! Och det med ögonen, du tror inte det kan bero lite på hudtonen just nu? Mina ögon blir ju mer och mer gröna när jag blir brun tex och de blir mörkgröna och gråa på vintern..

2010-02-04 @ 13:51:38
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0