Love is in the air

Jag gjorde precis veckans stora upptäckt i och med kakhusets.blogg.se där det helt makalösa paret Alexandra och Mattias bloggar om sitt söta liv i Australien! Hur kan jag ha missat detta!? Måste medge att bloggnamnet låter bekant men... har aldrig funderat vidare på det. Vilken tur att jag blev hittad av er så jag kunde hitta er tillbaks! =P

Nu pladdrar jag på. Det jag ville var bara att göra nån sorts kärleksförklaring till min älskade älskling, eftersom jag blev så fylld av kärlek och röda hjärtan.
Dessutom jobbar min käresta och jag känner mig lite ensam...

050919
Sara♥Patrik
Min kärlek var, är och förblir.

Typ den enda bilden jag vet att jag får lägga ut utan att fråga. Min hubby är lite kräsen...


Kommentarer
Postat av: Amy

Svar:

Jaha, Det var ju tur då. Tänk vad man kan göra, man kan ju nästan fixa allt som är fel på en människa.

2010-02-02 @ 07:37:15
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0