Förhinder



Haha, det här kommer låta så sjukt lame i era öron men...
På bilden ser ni ingången till vårt sovrum. Golvet är täckt med massa skit och spån och grejs bara för sotarn som var hit imorse öppnade luckan till vinden... Såklart skitlätt att bara sopa upp skiten - om man har en sop. Vi brukade äga en röd liten sop men den finns visst inte nånstans i hela huset, undrar om vi slängt den...

Så jag skiter i sminkning idag. Vägrar gå i det där, hehe. =P Tönt som jag är.

Istället ska jag passa på att göra resten av huset fint, på nåt sätt väga upp för den där skräphögen. ;)
Jag kanske hittar nåt annat att blogga om. =)


Kommentarer
Postat av: Amy

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA fy fasen va skön du är!



HAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

2010-02-16 @ 14:03:47
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: angelina

de e sådår bara (: vrs :D

2010-02-16 @ 14:24:33
URL: http://angiies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0