Dagens Makeup

Idag kör jag på lite härligt 50-talsinspirerat! =) Den får heta Pink 5ties. Hihi.
Blev inspirerad av Bella som gjorde en fin 50-tals sminkning i rosa härom dagen. Underbart.

Lite lätt rosa upp till globlinjen och sedan lite gråaktigt. Less is more!
På läpparna har jag ännu en gång det ljuvliga Antique Silk... I love it.

 


Ojämn eyeliner pga kraschad badrumslampa... får fixa det sen. ;)

Idag kommer min nya mascara så nu får jag förhoppningsvis ordning på mina spretiga ögonfransar. Dom har inte alls velat samarbeta den senaste tiden. 
Ska även prova lite nya hudvårdsprodukter, kommer såklart rapportera om allt senare. =) Kul, kul!


Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Gud vad spännande :D och inte ha träffats innan och brevväxlat så länge. Det är verkligen en konstig känsla helt klart.



Visst blev det :) är helt såld på dom. Måste försöka få ner albumet.

2010-02-26 @ 14:07:30
URL: http://candis.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja det är skillnad på att påstå att man sminkat så irl men jag tycker inte man har någon skyldighet att berätta att man fixat bilden. Alla bilder jag lägger upp redigerar eller retuscherar jag alltid innan, alltså oftast bara ljus och skärpa och grejer.



Blogspot tycker jag inte om att designa, så om det är ett önskemål från din syster så förstår jag henne =)

2010-02-26 @ 14:39:34
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0