Dagens Makeup

Idag har jag gjort en brun sotning. Mörkt nederst och sedan ljusare och ljusare uppåt.
Jag tycker det är en perfekt sminkning för er som kanske är lite rädda för färg men samtidigt vill ha något mer än bara en enkel vardagsmakeup när ni ska ut och röja. För de som är vana vid mer färg kan den dock fungera bra till vardags.

Brunt är perfekt för att framhäva blå ögon också. =)
Mina ögon brukade vara mer blå än gröna men på den senaste tiden har de blivit alltmer gröna. Inte ens i denna make träder det blå fram. =/ Bye bye blue eyes...
Och mina ögonfransar är tyvärr väldigt bångstyriga. Ska beställa ny mascara idag, förhoppningsvis en som fungerar bättre på mig!

Jag har använt ett par bruna skuggor från min palett och den bruna gellinern från Coastal Scents!



Kommentarer
Postat av: Torun

åh vad snyggt! gillar den starkt :)

2010-02-04 @ 20:37:22
URL: http://torunzetterbergandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0