Gårdagens Makeup

Missade att ta kort på maken från i lördags men det var vad som har blivit en så typisk julsminkning för mig - gråsilvrigt med massa skimmer!

Men igår var vi upp till Birsta, gick på Ikea och handlade julklappar. Blev även en kofta och julklänning till mig och en tröja till P! Det var inte igår vi unnade oss sånt! Och som om det inte vore nog åt vi lyxmiddag på vägen hem på Tandoorihouse inne i Sundsvall. Siiiitgott och siitdyrt, men det var kul att prova ett nytt ställe. Definitivt ny favorit, screw Mings kina liksom.

Tillbaka till mah face. Blev snabbt och enkelt med sotad eyeliner och en minignutta brun ögonskugga. Utan primer eller nånting, bara lite antydan till färg. Tycker det kan vara så snyggt men suktar fortfarande efter en mer rökgrå skugga, det hade varit kanon.
På mina stackars läppar sitter det lite foundation för den som undrar. Under dagen blev de attackerade med Tender Care ett par hundra gånger.

Idag har jag förresten lyssnat på högstadiets luciatåg. Ett litet tåg men fint och många fina solosånger, bl.a av Lovisa! :) Det var så fint och så mysigt.





Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Fint :) Du är så fin!



Sv: Spetsen är en "pensel" och jag har några olika... Du kan ju lägga in den i din ps med :D Kan försöka skicka den till dig på msn, annars gå in och leta på:



http://www.brusheezy.com/brushes?page=3

2010-12-13 @ 16:01:03
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0