Ihopknåpat

Det här inlägget borde ha skrivits för ca två veckor sedan men bättre sent än aldrig!
Jag tänkte bara visa ett par armband jag knåpade ihop en dag då jag inte hade bättre för mig. Hade inte så mycket hemma att jobba med men de blev rätt fina ändå. Sånt ligger högt på min önskelista nu. Såg att de har presentkort på min favoritsida Pagoni så det är ett hett presenttips. ;) Anyway. Här är dom.

Ett i mörkbrunt(nästan svart) läder som jag satt olika små hjärtan på. Hjärtana hålls på plats med hjälp av knutar. Enkelt men riktigt snyggt tycker jag. Kan också fungera som ett halsband.


Sen gjorde jag ett som går i lila, också med lite hjärtan samt några sötvattenspärlor.



Roligare än så blir det nog inte för tillfället! =P
Imorgon ska jag eventuellt kika på lite smink så får vi se vad det blir.


Kommentarer
Postat av: Elise- Med en dutt av 50-tal

De var jättefina! Kul med eget :)

2010-08-31 @ 21:44:38
URL: http://svenssonelise.blogg.se/
Postat av: Elise- med en dutt av 50-tal

sv: Ja det tycker jag också att det är!

Ja en symaskin skulle man ha, det är mycket roligare när ingen annan har precis ett sånt klädesplagg som en själv :)

2010-09-01 @ 12:43:33
URL: http://svenssonelise.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Det är så fint med såna smycket :) Sånt jag gillar och skulle vilja ha.. roligare än allt på H&M/GINA osv osv...

2010-09-03 @ 10:09:16
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0