Test - Vichy Normateint

Idag har jag provat en flytande foundation från Vichy. På förpackningen står det: "Anti-imperfection foundation, for a clear, matt, long-lasting complexion."
Jag tänkte låta den sitta på tills ikväll så får ni sedan höra hur det har gått. Än så länge kan jag säga att den gör ett bra jobb med att hålla huden matt, jag har inte ens behövt pudra näsan! =P
Nyansen heter 25 Nude så jag trodde den skulle vara rätt ljus men jag ser ut ungefär som Jossan i Sveriges värsta bilförare om ni sett det? Förstår inte hur den här orangea tonen kan passa någons hy över huvudtaget... Bilden här nere är typ 5 ggr ljusare än i verkligheten så ni kan ju tänka er. Hoppas bara att ingen kommer hit idag när jag ser ut såhär! x)




Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0