Optimals

Jag har ju använt en serie produkter från Oriflame ett tag nu. Rengöringsmjölk och ansiktsvatten med blåklintsextrakt för att lindra känslig hy samt en riktig syrebomb till fuktcreme. Tänkte nu berätta lite vad jag tycker om dom. =)

Optimals Cleansing Milk är, som det hörs på namnet en rengöringsmjölk som inte löddrar som en aniktstvål. Jag brukar normalt sett inte gilla det så från början hade jag lite svårt för att tycka om den men sedan kände jag att den är så mild mot huden och torkar inte ut på samma sätt som en löddrande rengöring. Och det blir verkligen rent ändå. Behaglig doft. Kommer köpas igen.
Pris: 125.- (just nu 99.-)
♦ ♦ ♦ ♦/5

Optimals Refreshing Toner har jag ju haft tidigare och jag älskar den. Den är mild men samtidigt otroligt effektiv och den svaga doften är fräsch och uppfriskande. Kommer absolut fortsätta använda den!
Pris: 125.- (just nu 99.-)
♦ ♦ ♦ ♦ ♦/5

Optimals Oxygenboost Cream har en väldigt lätt konsistens och sjunker snabbt in i huden utan att kladda. Den sköter verkligen sitt jobb med att syresätta och återfukta huden och jag upplever att huden blir jämnare i tonen. Dock kan jag känna att doften är lite väl stark. Det är en fräsch, lite tvättmedelsaktig doft men personligen tycker jag att den blir för påtaglig. En bra fuktcreme men jag kommer prova en annan nästa gång.
Pris: 155.-
♦ ♦ ♦/5


Kommentarer
Postat av: Ida

Diskution om klassfest är igång igen, är du på? :)

2010-04-06 @ 20:12:04
URL: http://idanasstrom.blogg.se/
Postat av: Amy

Svar: Jaha okej, jag hatar när det är så. Man vill ju inte ta bort de långa men man kan ju inte ha dem kvar heller..

Prova löstippar då? Det har ju fungerat fint för mig.

2010-04-07 @ 00:51:17
URL: http://bayarrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0