Love From New York

Har ni sniffat på doften från DKNY, Love from New York??
Jag är väl lite seg men jag upptäckte den sist jag var i stan och blev helt kär! Högst på min önskelista just nu, utan tvekan. =) Verkligen en doft som föll mig i smaken, både som "nysprutad" och efter flera timmar.♥

Så här står det på valentineperfume.com: "A medley of refreshing water and luscious flowers and fruit, it is an eau de parfum so vibrantly modern, so classically chic, it could only be with Love from New York DKNY. A boldly sensual fragrance infused with Water Lily, Freesia a twist of Mandarin, and a splash of Black Currant. You need no other memento – Love from New York DKNY will keep the passion alive wherever your heart leads."


Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Elise

Den måste jag lukta på! Har du provat Jessica Simpson-rougen som du vann än? Jag är lite nyfiken på den :)

2010-04-08 @ 17:39:54
URL: http://svensssonelise.blogspot.com
Postat av: Malin Viklund

Oh vad fin flaskan är :)

Hur lukar den?

Starkt eller mild?

2010-04-12 @ 10:14:07
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0