Enkel Makeup

Idag har jag nackspärr(!) så jag orkar nog inte stå och göra nån sminkning med huvet på sne.^^ Istället visar jag en sminkning så enkel och diskret att vem som helst vågar bära den.
Ögonlocket är vitt upp till globlinjen där jag försiktigt har lagt en ljusgrå skugga och suddat uppåt. Även eyelinervingen valde jag att hålla ganska liten och diskret. När ögonen är så här laid-back blir det skitsnyggt med ett par knalligt rosa läppar till! =) Det gillar jag.

Wihoo, nu ringde dom precis om jobb till veckan! =D
Då kan jag jobba in de små underbaringarna ni ska få se i nästa inlägg... ;)


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: ja visst är det en smart grej :)

Hur hittade du det inlägget idag förresten? Det är många som har kommenterat just det inlägget idag, så jag tyckte det var lite mysko.. :)

2010-04-27 @ 14:39:08
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0