Dagens Makeup

Yes, äntligen fungerar kortläsaren!
Det här är alltså den lilla sminkningen jag gjorde i helgen, inspirerad av Linda H's påfågelsminkning. Har faktiskt länge tänka göra nåt påfågelsinspirerat men det har inte blivit av...
Jag orkade inte ens lägga en bas innan jag skred till verket så det ser ju för täskigt ut men det får vi leva med. =P Jag använde som vanligt skuggor från 120 paletten och den gröna med gult skimmer mitt på ögonlocket är så vacker i verkligheten men svår att fånga på bild. =( Det blev lite dåliga övergångar också, vilket syns extremt bra på bild av nån anledning och ja... jag skulle kunna klaga länge... x)

Tror inte jag gör någon sminkning idag för jag tänker gå ut i solen! =)




Med blixt

 


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Snyggt :)

2010-04-23 @ 08:03:57
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0