Premiär

Nu har jag precis provat rengöring, olja och dagcreme från Decléor-väskan!

Rengöringen luktade väldigt fräscht och den kändes mild men samtidigt effektiv.
Behöver jag ens säga hur oljan kändes?! Jag kunde nästan höra musiken från behandlingsrummet, här snackar vi total lyx! (oljan används före fuktcremen)
Cremen hade en otroligt lätt konsistens och den känns sjukt fuktgivande.
Detta var produkter som tillhör serien Neroli, för normal hud. Normalt sett är såklart förpackningarna större men detta var ju från en provneccesär.

Jag vet inte exakta värdet på väskan men om du vill skämma bort någon lite extra i jul är den perfekt! Man får prova många av Decléors produkter och verkligen känna sig bortskämd. Enda nackdelen är väl risken att man blir beroende. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0