Nail Polish Remover

Nu måste jag få bort nagellacksrester från mina tumnaglar. På alla de andra naglarna började det flaga sig redan dagen efter de blev målade men tummarna är envisa och har haft sitt kvar en vecka nu!
Man vill måla på nytt ju. =)

Denna remover använder jag för att få bort naggellack. Från början tyckte jag den var urusel men det var innan jag insåg hur den ska användas. Den är lite geleaktig och du trycker bara ut en klick på nageln(så att det täcker hela), väntar en minut och sen tar du en bomullspad och torkar bort det. Busenkelt. Acetonfri är den också! =D
Ni kanske ser att den kommer från Oriflame, nu är den dock uppdaterad och är blå. Vet inte om den fungerar likadant...


Kommentarer
Postat av: Amy

Hihihihi va roligt! Välkommen =)

2009-11-19 @ 20:06:21
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Emma

Det lät verkligen kanonenkelt :)

2009-11-19 @ 22:50:11
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0