Duscha i Menthol

Pjuh, hemma efter ett extra långt jobbpass. Det blev länge dels för att P behövde hjälp där nere och dels för att jag tog tag i saker man inte gör så ofta. Skurhinken tex. är numera blå igen istället för brun. =P Det var svårare än man tror att få den ren.

När jag slutade min praktik på Hudcirkeln fick jag en väska med diverse produkter från Decléor. Den har mest fått agera prydnad sen dess och blivit totalt bortglömd. Tills nu ikväll. Provade duschtvålen med uppfräschande menthol och det var härligt. Luktar man i flaskan blir näsan alldeles ren och det var lika härligt att duscha med den. Det enda lite trista var att den inte skummade så där härligt som man tycker om. Eller så tog jag för lite eftersom jag snålar och vill att den ska räcka för alltid. ;)
Jag kan i alla fall dra slutsatsen att den är perfekt för en egen spa-dag då man vill skämma bort sig extra mycket och bokstavligt talat bada i lyx. Och det är väl tur det med tanke på priset, hehe.

Duschtvålen är alltså den grönblå flaskan.
Från och med imorgon tänkte jag även börja använda ansiktsrengöring, olja och cremer. Det blir spännande. =)


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja det är lite det jag är rädd för också, att folk ska bli besvikna för att jag inte alls är så som de har förväntat sig. Det är lite svårt det där ^^

2009-11-24 @ 00:30:47
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0