Pudel vs Glamour

Papiljotter är underliga saker... först har man ett väldans sjå för att få dom att fästa och när de väl sitter där verkar de bestämma sig för att aldrig släppa taget! Påminn mig om det nästa gång jag får för mig att använda dem...
Där papiljotterna inte räckte till gjorde jag knorrar så som Linda har gjort de senaste tiden. Man kan säga att hon hade rätt om resultatet. Shit, vilken pudel jag blev! Jämför med bild 2 där jag använt papiljotter... Nästa gång blir det betydligt större knorrar!


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

VAD VACKER DU ÄR systeyster!! <3

Det där blev ju jättesnyggt :)

Vill med locka håret oftare!

Skulle vilja lära mig. Jag är så dålig på att göra det på mig själv :(

2009-12-18 @ 08:46:27
URL: http://viklundmalin.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

vad fint båda var :D att locka håret kan bli otroligt fint!

Ha en underbar fredag!

2009-12-18 @ 13:06:16
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0