Julstämning med duktiga tjejer

Nu blev det mycket annat än ytligheter i bloggen idag men efter detta ska jag lugna mig. =)

Jag har lyssnat på både Jessica Simpson och Jill Johnsons julalbum och håller på att jämföra lite... Personligen tycker jag Jills är mycket bättre, hennes tolkningar av vissa låtar faller mig mer i smaken och hon kan det där med julstämning.
Tycker Simpson ofta kan låta överdriven och ansträngd, som att hon försöker för mycket.
Vem av tjejerna tycker ni gör jullåten bäst?

Ni kan ju söka upp dom på Spotify om ni vill jämföra mer. Båda albumen är riktigt mysiga!
Simpsons - Rejoice Christmas
Johnsons - Christmas in You




Kommentarer
Postat av: Ett liv som Madelene-

Tycker nog Jills är det bästa,justnu iaf! :)

2009-12-09 @ 17:06:21
URL: http://madelenenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0