Hemma En Stund!

Oj, oj, oj! Det tog oss runt en och en halv timme att komma till Birsta idag, det var stopp på flera ställen efter e4 så vi fick åka runt stan, över Haga och ta den lilla vägen som går paralellt med e4 hela vägen dit ut.
Det blir jobbigt så här i juletider då alla mindre duktiga förare (eller mindre dubbförsedda bilar) ska till fjälls. Nästan så man borde åka åt andra hållet nu när det blir tomt där!

Efter några timmar lyckades vi i alla fall hitta det vi skulle ha, även en granbelysning med små ljus! Som jag har letat. Jag ska visa er granen imorgon, det är så sjukt mycket mysigare med små ljus! =)
Nu måste jag skynda mig att laga lite mat och gå upp på jobbet.

Förresten!! Var det nån som lade märke till bristen på mascara i tidigare inlägget! =P Jag använder alltid först en mascara som nästan är slut innan jag tar på den vanliga, eftersom jag tycker jag får bättre resultat då. Nu glömde jag alltså den vanliga!
Jag märkte det inte förrän jag satt i bilen på väg upp. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0