Då var det klart

Hej igen!
Hur har eran jul varit? =D
Här har det varit full rulle, på julafton var vi först hos patriks mamma, sen hos min och sen hos patriks igen på kvällen och igår var vi hos patriks farmor hela dagen. Känns konstigt att inte ha något planerat för den här dagen!

Här är mina julklappar från Patrik.
En tuff klocka. Man trycker på en knapp så lyser den några sekunder, annars ser den bara ut som ett svart armband! Inte riktigt min stil egentligen men jag tyckte den var så cool och det tyckte visst han också!



En görfin ring som jag också önskat mig! Tyvärr är den något för stor och sitter löst på tummen... men det kan såklart älsklingen fixa utan problem. =)




Sen det bästa av allt!! Det räckte inte paletten med 88 skuggor utan jag fick den stora med 120, både skimrande och matta nyanser! (minus en som gick sönder i frakten men vad gör det?)
Ni kommer få se massor av färgsprakande sminkningar framöver! =D Lita på det!

Gissa vem som fick flest julklappar i år..? =P
Precis som det ska vara. =)

Avslutar med julens snyggaste bild av mig i lite annorlunda tappning.
Jag är mäkta stolt över att jag lyckats rikta ögonen åt olika håll!
Hoppas alla haft en underbar jul och att den sista veckan av året blir lika fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0