Dåren

Jag tror jag gått och blitt Traderaberoende. Inte bra!
Väntar just nu på att få hem två plagg jag vunnit för en bra peng, samt de två julklapparna till P.
Det blir ju så när man hittar nåt fynd, man tänker att det är ju så billigt, jag måste passa på! Sen står man där med en garderob full av halvdana plagg man använder tre gånger och ett konto som ekar tomt.

Nejdå, riktigt så illa är det inte. Än. x)

Ni ska få se vad jag vunnit sen när de kommer. Riktigt användbara plagg. =) Jag längtar lite.

Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. :D den är riktigt enkel faktiskt, men tror man behöver lite hjälp när man ska göra det själv :)



Hehehe taaack :D haha människor är bra roliga och tappat en tand garvade jag gott åt. Antingen var den människan totalt blind, eller så tyckte han/hon att dom var skitroliga :P

2009-12-10 @ 17:02:22
URL: http://candis.se
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ hihi tack ;D

2009-12-10 @ 20:04:46
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0