Dan före dopparedan!

Kan ni fatta att det är julafton imorgon!?
Själv försöker jag att inte ha för höga förväntningar, men det är svårt för jag längtar som en tok.

Det har blivit glest med inläg denna vecka men jag har faktiskt jobbat. Skönt att göra rätt för sig och julledigheten blir desto härligare om man slitit lite innan. Jag har klistrat reflexer på plogpinnar så jag knappt har skinn kvar på fingertopparna, aj! (Finns en maskin till det men den är knäpp) =P

Imorgon kommer jag såklart inte ha tid att visa min makeup men jag tänkte att det ska se ut ungefär så här...


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Jag har köpt 2 nya ögonskuggor. Vit och en gråglittrig. Har en svart sen förut. Hoppas att du vill hjälpa mig med sminket, eller om du vill lära mig!!? :)



Ses imorn!

2009-12-23 @ 13:28:07
URL: http://viklundmalin.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Jag kan inte förstå att det är julafton imorn..

Känns som det nyss var jul :P



Har inte samma julstämning som förra året heller.

Men kanske får, när man väl kommer till mamma. Få äta julmat och se all julpynt :)



2009-12-23 @ 13:28:58
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0