Dagens Makeup

Äntligen har jag fått på mig lite smink... klockan är ju bara tre så det är lugnt. ;)
Idag blev det skogsmulligt, grönt och brunt. Simpel sminkning, lägg bara brunt på yttre delen av ögonlocket, både övre och undre och sedan kör du på med grönt inifrån och ut mot det bruna. Den där gröna skuggan är väldigt svår att få med på bild men den skimrar jättefint. Det är en mousseskugga från Oriflame och den finns i fyra andra nyanser med. Jag har denna, vit och en ljungsliknande nyans.



Torun ville se en svart sotning och det ska hon få, men jag tar den nog på torsdag. Vi ska handla när P slutat och man vill ju inte skrämma slag på tanterna på Ica, hihi. ;P Gäller att anpassa sminket efter dagssysslorna! =)

Kommentarer
Postat av: Elin - Designandmakeup

sv: Jag vet inte, måste fråga de andra. Vet inte om det är att jag försöker vara extra tydlig som gör att jag inte låter lika norrländsk eller om jag låter så i verkligheten ^^

2009-12-08 @ 15:37:32
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0